Search This Blog

Ελεύθερη διακίνηση γνώσης και ιδεών.

"Εάν έχεις ένα μήλο και εγώ έχω ένα μήλο και ανταλλάξουμε τα μήλα, τότε εσυ και εγώ θα έχουμε πάλι απο ένα μήλο.
Εάν όμως έχεις μια ιδέα και εγώ έχω μια ιδέα και ανταλλάξουμε αυτές τις ιδέες, τότε κάθε ένας από μας θα έχει δύο ιδέες." George Bernard Shaw

Γνώση είναι η κατανόηση ενός θέματος, ενδεχομένως με την ικανότητα να την χρησιμοποιήσουμε για συγκεκριμένο σκοπό (από τη Βικιπαίδεια)

Κατά καιρούς ψάχνω διάφορα πράγματα, άλλοτε ετερόκλητα, άλλοτε ουτοπικά, συνήθως χωρίς εμφανή πρακτικό σκοπό. Γι'αυτό μου άρεσε η λέξη ενδεχομένως στον παραπάνω ορισμό. Όπως μου αρέσουν και τα παρακάτω βιντεάκια.



P2P και Ουτοπία from Vasilis Kostakis on Vimeo.



Ο δημόσιος χώρος και τα Κοινά from Vasilis Kostakis on Vimeo.

No comments:

Post a Comment